ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


השקת וופל מיניס בישראל

החדרת מותג

הצירוף "שוק הוופלים", אולי נשמע קצת מצחיק, אבל מסתבר שישראל מספר 2 בעולם בכמות הוופלים הנצרכת, שנייה רק לאוסטריה.לפי נתוני נילסן, המותג בפלות עלית של חברת שטראוס מהווה 38% מהשוק במכר כספי וגם במכירות הכמותיות הוא מוביל, אבל רק עם 35% מכמות הוופלים הנמכרים. כלומר הנתח הכספי של שטראוס בוופלים גדול יותר מהנתח הכמותי שלה – מכאן שהמחיר לצרכן של בפלות יחסית גבוה.

השקת וופל מיניס בישראל

הצירוף "שוק הוופלים", אולי נשמע קצת מצחיק, אבל מסתבר שישראל מספר 2 בעולם בכמות הוופלים הנצרכת, שנייה רק לאוסטריה.

לפי נתוני נילסן, המותג בפלות עלית של חברת שטראוס מהווה 38% מהשוק במכר כספי וגם במכירות הכמותיות הוא מוביל, אבל רק עם 35% מכמות הוופלים הנמכרים. כלומר הנתח הכספי של שטראוס בוופלים גדול יותר מהנתח הכמותי שלה – מכאן שהמחיר לצרכן של בפלות יחסית גבוה.

חברת ליימן שליסל משווקת מותגים בינלאומיים מובילים בעולם הממתקים והיא השחקנית השנייה בישראל בתחום הוופלים אחרי חברת שטראוס עלית.

וָופֶל מיניס, כמו גם כל מוצרי בלזן (BAHLSEN) בישראל,מיובאים ומשווקים ע"י חברת ליימן שליסל, אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.

החדשנות העיקרית שהציגו ליימן שליסל בהחדרת המותג ''וופל מיניס'' הוא למעשה פשטות. מוצרים רבים שהיו מקובלים בשוק הצרכנים איבדו מיוקרתם וחוזק המותג אינו היה הפרמטר העיקרי אלא סוג המוצר והמחיר בעלי ביקוש קשיח בשוק תחת מותג מהימן גרמו לצרכן להיחשף לשלל הפריטים ולחוזק המותג.

וופל מיניס (Waffle Minis) הינו וופל גלילי, פריך ונימוח, בעל מתיקות מעודנת הבאה לידי ביטוי בשילוב בין המרקם הקראנצ’י של הוופל לבין טעם השוקולד.

הוופל מיוצר בסטנדרטים גבוהים ביותר להם מחויב מותג בלזן – מותג העוגיות הגרמני המוביל את שוק העוגיות בגרמניה אשר נחשב לשוק העוגיות הגדול באירופה. העוגיות עשויות רכיבים איכותיים, בכל עוגייה שילוב נפלא של טעמים ומרקמים המעניק חוויה צרופה של תענוג והנאה.

הוופל נמכר בשלושה טעמים: וופל בטעם וניל, וופל בטעם שוקולד ווופל בטעם וניל מצופה בשוקולד חלב.

לפעילות קד"מ עבור הוופל דאגה חברת ''הולמרקום'' בקפידה כיאה לכל פרויקט החדרת מותג חדש לשוק.

בחירת אופי פעילות קד''מ הינה חשובה ואף קריטית כשמדובר בהשקה של מותג חדש ועל כך הוחלט לבצע פעילויות טעימות במגוון נקודות מכירה בפריסה ארצית.

הבחירה בפעילויות הטעימות הינה בחירה אשר הובילה בסופו של דבר לתוצאות שדיברו בעד עצמן.

הדיילות עברו הדרכה מסודרת ומקיפה על המוצר – מחירים, כשרות, רכיבים, איזה סוגים קיימים על המדף וכו'.. כך שבפועל בנקודות המכירה התאפשר מענה יסודי לצרכן ומסירת המידע אודות המוצר מקצועית יותר.

אנו שמים דגש רב על איכות הדיילים גם באופי וגם בשירותיות. ישנה חשיבות רבה שהדיילים יהיו אדיבים, שירותיים, חייכנים וכן מקצועיים מבחינת הידע לגבי הוופל והחברה.

דבר נוסף וחשוב לא פחות שעודד את הצרכן הישראלי לבחור ב''וופל מיניס'' היה מחיר ההשקה שדיבר שלכל כיס.

הוופל נמכר במחיר השקה ייחודי – 2 חבילות של ''וופל מיניס'' בטעמים במחיר של ב-12 ש''ח.

נסכם ונגיד שפעילויות קד"מ טעימות ונוכחות דיילות בנקודות מכירה חשובה ומשפיעה על צרכנים כך שיינתן ערך מוסף לחוויית הקניה כזה שיגרום לצרכן להיזכר בה שוב בפעם הבאה שייבחר את המוצר מהמדף.

לצפיה בתמונות מהפעילות: לחץ כאן

תגיות: