ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


המהפכה כבר כאן!!!

"סופר קופיקס" -מציעה אלטרנטיבה

"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב.קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.

המהפכה כבר כאן!!!

"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב.קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.
קרון "קופיקס" המוצב בכניסה לכל סניף, מעצים את חווית הביקור בסופר ומציע את מגוון המוצרים שבתפריט בתי הקפה של קופיקס, לקונים ברשת הסופרים.

סופר קופיקס מציעה לצרכנים מגוון של למעלה מ-700 מוצרים המובילים את סל הקניות המשפחתי ב-5 שקלים. מגוון המוצרים ברשת מורכב הן ממותגים ידועים והן ממותג פרטי תוך הקפדה על כך שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם.

אבי כץ, יזם ובעלים של רשת קופיקס וסופר קופיקס: "הסניפים של "סופר קופיקס" זוכים להצלחה בקרב קהל היעד שהבין שהחיסכון הנכון נמצא בקניה חכמה""קופיקס" הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, והיא עושה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים. ההצלחה של סניפי סופר קופיקס היא חד משמעית ומעודדת אותנו לפתוח במהירות סניפים נוספים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח.
חיים אהרון – מנכ"ל רשת קופיקס וסופר קופיקס:
רשת סופר קופיקס מציעה ללקוחות חוויית קניה לצד קניה משתלמת וחסכונית במחיר אחיד. בעקבות הביקוש הרב אנו מאיצים את קצב פתיחת הסניפים בכל רחבי הארץ, על מנת לאפשר לכולם להינות

הרשת מתכננת לפתוח כ-100 סניפים במרכזי הערים ובפריפריה

חברת קופיקס החליטה להשיק את הקונספט החנויות בארץ בחודשי הקיץ 2016 בנתניה, אור יהודה, באר שבע, גבעת שמואל והיד עוד נטויה .

ובחרה לעשות זאת באמצעות דיילות קד"מ בסניף וסביבתו,ע"י חלוקת טעימות לעוברים ושבים, הרשמה לחברי מועדון, והסברה ללקוחות על הסניף.

כמו כן התקיים אירוע חגיגי במקום עם מוזיקה, וצלם מגנטים שהשאיר מזכרת ללקוחות קופיקס מאירוע הפתיחה

בכדי שהפעילות הזו תהיה אפקטיבית ומוצלחת היה צריך לקחת בחשבון שלושה אלמנטים עיקריים: תזמון, מיקום ודיילים.

מבחינת הדיילים: הדיילים נבחרו בקפידה על ידי חברת הקד"מ על מנת שיהיו ייצוגיים, אנרגטיים ובעלי אוריינטציה טכנולוגית ומכרתית. הדיילים שנבחרו היוו את הפנים של המוצר בכך שהציגו לילדים כיצד משחקים במשחק, הסבירו על היתרונות שלו ומכרו את המוצר להורים.

שילוב מוצלח של האלמנטים הנ"ל הביא לכך שהפעילות הייתה מוצלחת, אפקטיבית ועשתה גלי מכירה ממושכים. את הפעילות ביצעה בפועל חברת 'הולמרקום', אשר הינה חברה בעלת ניסיון עשיר בפעילויות קד"מ חווייתיים בפריסה ארצית גדולה.

לצפיה בתמונות מהפעילות: לחץ כאן

תגיות: