ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


יריד חבר ספטמבר 2014

סודה סטרים

יריד חבר הוא יריד המיועד לעמיתי מועדון הלקוחות המורכב מאנשי צבא וכוחות הביטחון. יריד זה, מרכז עבור עמיתי המועדון את כל המוצרים של המותגים הגדולים בשוק במחירים והטבות מיוחדות, כמו: סודה סטרים, ד"ר גב, שק"ם אלקטריק ועוד רבים..

יריד חבר ספטמבר 2014

ביריד חבר שנערך בגני התערוכה בתל אביב בין התאריכים 5.9-22.9.2014, הדיילים שלנו לקחו חלק בפעילות של חברת "סודה סטרים".

קצת על "סודה סטרים"- מדובר בחברה ישראלית המציעה בר משקאות ביתי מעוצבים ומגוון סירופים בטעמים שונים. ברי ההגזה קלים לתפעול, מעוצבים ואקולוגיים.

החברה נוסדה בישראל בשנת 1991 וכיום, החברה מוצבת ב-43 מדינות ברחבי העולם. נכון לשנת 2012, למעלה מ-5 מיליון צרכנים מכינים לעצמם משקאות תוססים בבית.

חזון החברה הוא שהצרכנים ייהנו משתיה מתוקה ומוגזת במינימום עלות ומקסימום טעם. בעזרת סודה סטרים, נשנה את הרגלי הצריכה שלנו ונתרום לסביבה ירוקה.

לטובת האירוע, בנתה "הולמרקום" מתחם חוויתי עבור "סודה סטרים",המתחם כלל: בר חוויתי באורך 13 מטר ומוסיקת אוירה ברקע. כל המתחם עצמו היה 70 מ"ר המעוצב ברוח השפה של המותג ושידרה את המסר של צעיר, חדשני ונוח. הבר הציע את המכשירים החדשים של חברה בעיצובים מודרניים וכלל השקתו של מכשיר חדש בשם "PLAY". בנוסף הוצעו ללקוחות מגוון סירופים חדשים של המותג וכמובן המגוון הקיים בשוק. הדיילים שלנו חילקו לקהל הרחב משקאות קרים ממגוון הטעמים שמציעה סודה סטרים ונתנו להם להתנסות ולחוות את הברים החדשים של החברה. יריד חבר 2014 | הולמרקום

מדוע כדי לפעול באמצעות שיווק חוויתי?- שיווק חוויתי נועד ליצור קשר עם קהלי היעד שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו משום שהוא פונה אל כל לקוח באופן אישי.לפי שיטות השיווק המסורתיות, הצרכן קונה מוצר או שירות. אבל בעידן המודרני היוצרות התהפכו. לפי קונספט השיווק החווייתי הצרכנים קונים חוויה ולא רק מוצר או שירות. יש צורך לעורר בקרב קהלי היעד תגובה רגשית ולא רק רציונאלית, ולספק את המידע הרלוונטי בצורה חווייתית ומסקרנת שפונה אל כל החושים. כאשר נעורר בצרכן תגובה רגשית למותג, הוא יהיה מעורב יותר וירצה להמליץ על המוצר לחבריו. השיווק החוויתי מאפשר לקהל "לאסוף" חוויות וזיכרונות ובכך הקשר עם המותג/המוצר/השירות מתהדק.

בעזרת הפעילות הצלחנו לכבוש את יריד חבר ואת לב הקהל. השילוב בין שיווק חוויתי ונגיעה בלתי אמצעית בקהל הלקוחות הצליח לגייס ל"סודה סטרים" מאות לקוחות חדשים ומרוצים במהלך היריד.

תגיות: