ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


"Evian Playground"

גלה את הילד שבך

מי מאתנו לא היה ילד?, מי מאתנו לא אהב בתור ילד להשתעשע במשחקיה וגן שעשועים?, איזה חווית מהנות צברנו מימים נשכחים אלה... רוצים קצת להיזכר מרגעי ילדות בלתי נשכחים?, מותג המים evianמשיק בישראל את מתחם ""evian playground– גלה את הילד שבך.

"Evian Playground"

אחרי ההצלחה הגדולה והעולמית של קמפיין המותג -"evian" מותג המים לשתייה המוביל בעולם. הקמפיין המדובר שהעביר את המסר “לחיות צעיר” , אשר כבש את מסכי הקולנוע והטלוויזיה בארץ ובעולם, המותג "evian" – משיק את ""evian playgroun– מתחם שעשועים מיוחד שנבנה ועוצב עבור שימושם של המבוגרים, אלה המעוניינים לקחת פסק זמן משגרת היומיום ולרגע אחד "לברוח" ולחזור לימי הילדות, לימים של תמימות, שמחת חיים והנאות נשכחות.

 

אז מה בעצם עומד מאחורי המותג "evian" ?

מותג המים מינרליים היוקרתי שלevian מגיע אלינו למעשה היישר מהאלפים הצרפתיים. טיבם ויחודם של המים נובע מכך שבמשך 15 שנים המים המחלחלים בשכבות גיאולוגיות עוברים תהליך טבעי של סינון וטיהור וסופחים את המינרלים מהקרקע. תהליך זה בעצם מעניק את התוצאה של מים מינרלים טבעיים וטהורים בעלי איזון מינרלי מושלם לגוף האדם, החיוני לשמירה על חיות הגוף והנפש. קמפיין Evian | הולמרקום דיילות

המתחם החדשני של "evian" מגיע אלינו לישראל לאחר הצלחה גדולה באנגליה, אוסטרליה ודובאי, היישר לקיץ הישראלי והוא עתיד לבקר בשלושת הערים הדולות והמרכזיות בישראל: תל אביב- נמל ת"א, ירושלים- מתחם התחנה וחיפה- חוף דדו לתקופה של 10 ימים בכל עיר.

evian הוא מותג המים מינרליים יוקרתי הנמכר ביותר בעולם, נמכר במעל 120 מדינות ב5 יבשות שונות. המותג מוכר מפרסומות ידועות בהצלחתן וחסויות לטורנירים מפורסמים כגון: רולאן גרוס, ווימבלדון וגראנד סלאם. לאורך שנים ה"אני מאמין" של המותג הינו, שחדוות הנעורים אינה עניין של גיל, אלא הלך רוח. לחיות צעיר זה מעבר לחיים בריאים ותזונה נכונה זה לגלות את הילד שבך כל יום מחדש, ועכשיו גם כאן בישראל.

כמובן שאת כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות אשר תיפעלו בשוטף את המתחם ולקחו חלק ומשמעותי בפרוייקט ביצעה חברת הולמרקום, אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.

תגיות: