ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


כיצד עושים קמפיין קד"מ מנצח

מספר טיפים מנצחים

החלטתם לצאת לקמפיין קידום מכירות, קד"מ חוויתי, קד"מ תדמיתי או השקה של מוצר?, קמפיינים מהן אלה הם דרך מעולה להעביר מסרים בצורה ממוקדת לקהל המטרה. כעת עלייך להחליט מה האסטרטגיה והמסר שאתה מעוניין להעביר.

כיצד עושים קמפיין קד"מ מנצח
להלן כמה נקודות חשובות שעלייך לקחת בחשבון כחלק מהשיקולים שלך לפני שיוצאים לדרך :
 
תקציב שיווק – כאשר הנכם בונים תקציב שיווק שנתי לחברה, קחו בחשבון את תחום ה- b.t.l . התקציב אמור להיות ידוע ומתוכן עם אסטרטגיה ברורה ומטרות. התוכנית צריכה לכלול:
 
1- הגדרת קהל המטרה.
 
2- מיצוב המותג אל מול קהל המטרה.
 
3- תמהיל השיווק.
 
4- תוכנית פעולה מפורטת+ גאנט.
 
זכרו, פעילויות ומיתוג אינם תוספת שולית. כאשר בונים את תקציב הפרסום, חישבו היטב. תקציב הקד"מ- B.T.L אמור להוות פעילות משלימה לקמפיין ה- A.T.L: פרסומת במדיה כגון: עיתונות ובמיוחד בטלוויזיה, אשר מביא לתוצאות מידיות ומספק לקהל הרחב פנייה ממוקדת.
 
ההון האנושי - בשונה מקמפיינים A.T.L כגון: קמפיינים אינטרנטיים או דפוס, בקמפיין ישנם בדר"כ דיילים ודיילות שטח. אם אתה רואה בדיילים אלו מחלקי פליירים ותו לא, למעשה הינך מפספס את העניין המרכזי בקמפיין. בבניית המערך בפרוייקטים מסוג זה חשוב לקחת בחשבון את החלק התפעולי של הפרויקט ועיקרו הוא כוח האדם –הדיילות והדיילים שאמורים לייצג אותנו בפעילות. לכן יש חשיבות רבה מאוד לחברת דיילות עימה נבחר לעבוד. חברת הדיילות היא למעשה המנהלת בפועל של הפרויקט. גיוס ממוקד ונכון המתאים לפרופיל שהוגדר מראש בהתאם לאופי הפרויקט ובהתאמה לצורכי ואופי המותג אותו מקדמים, ימקסם את סיכויי הצלחת הפעילות. חשוב לזכור: הדיילות והדיילים עובדים כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק ומייצגים את המותג והחברה בשטח, לכן יש חשיבות גבוהה לטיב החומר האנושי המגויס לטובת הפעילות. עכשיו תוכל לתת מענה להתנגדויות ולאסוף לידים להמשך פניה מאוחרת. ניהול נכון של הכוח האנושי יביא לתוצאות מרשימות ובהכרח ירחיב את אפשרויות הקמפיין.
 
אפשר לעשות הכל- היפה בתחום הפרסום והקד"מ בפרט הוא שאפשרי לעשות הכל!! הטכנולוגיה של זמננו וחשיבה מחוץ לקופסא מאפשרת לנו מגוון פעילויות עם ערך מוסף ואף פעילות זו תמתג אותנו כ"נועזים". אל תפסלו רעיונות על הסף משום שהם נשמעים קשים לביצוע או "מטורפים מידיי".
 
קד"מ אינטראקטיבי – מה זה בעצם?.. אינטראקטיבי הוא למעשה מונח המציין את היכולת של הפעילות ליצור אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים. באמצעות כלים טכנולוגיים ישנה אפשרות לבנות פלטפורמה אשר תהווה פעילות קד"מ חוויתית אשר משתפת ותהווה מוקד משיכה חזק ועניין לפעילות. עצם יצירת "דיאלוג" בין הלקוח למותג מחזק את החוויה והקשר של הלקוח כלפי המותג.
 
מיתוג – מטרתו העיקרית של המיתוג היא למעשה להחדיר את ערכי החברה והמסרים שהיא רוצה להעביר לקהל המטרה. "אין שני לרושם ראשוני"- לכן מיתוג טוב דורש מומחיות!!! פעולת המיתוג באה למעשה לחזק את כוחו של המוצר לבדל אותו ממתחריו ולהעביר מסר אחיד, ברור וחיובי אודות המותג. בעולם מרובה מותגים ותחרותי, מיתוג חכם וממוקד יסייע למותג להבליט את יתרונותיו ואת הערך המוסף שלו אל מול המתחרים.
 
תחוו את השטח – חשוב מאוד לחוש את קהל המטרה שלכם, לכן חשוב מאוד "לרדת לשטח" לפגוש את הלקוחות הפוטנציאליים וללמוד איך הם מגיבים. חלק זה מאוד חשוב בתהליך מפני שבעזרתו ניתן להבין את התנהגות הלקוחות הפוטנציאליים, להפיק לקחים ולשפר את תוכניות הקמפיין.
 
בהצלחה....
תגיות: